11 comments

  1. En riktigt fin bildserie Malin! Med musiken och din titel fick jag känslan att hon där bakom blickar ned på mig här på jorden. Som en vakande ängel. Som alltid faller jag för mystiken i bilder som dessa.

    Liked by 1 person

  2. Jag vet inte om jag är helt ute och cyklar, men jag får känslan av någon som försöker skrika ut sin frustration eller sorg utan att någon vare sig hör eller ser. Mycket speciella och tillsammans med musiken suggestiva bilder som jag gillar väldigt mycket! Fantastiska!

    Liked by 1 person

Go ahead, make me happy and leave a comment...

