7 comments

  1. Jag vet inte varför, men den här bilden fick mig att tänka på flickan och kråkan av Mikael Wiehe. Kanske är det jag som övertolkar blicken som rädd?

    Like

  2. Vad ska jag säga?!
    Så spännande och så inspirerande. Tycker verkligen att ditt självporträtt passar fint till detta Enigma-stycke Malin. Din blick säger allt! ;)
    Vad ser du, varför denna rädsla, denna mystik… samma känsla man får av musiken på något sätt. Riktigt bra jobbat! =)

    Like

  3. Wow! Väldigt fängslande blick, som håller mig fast i bilden. Tänker först att blicken är lite rädd och skärrad, men ser sedan att den är fokuserad, borrar sig in i mig, skärskådar mina bortglömda skulder och innersta hemligheter. Musiken tycker jag tillför en sakral ton, jag tänker på bikt.

    Like

Go ahead, make me happy and leave a comment...

