20 comments

  1. Så häftig diptyk, bilderna samspelar perfekt. Så mystisk och spännande stämning i bilderna. Hårt “kopierade” med stark svärta och kontrast i bilderna, ger även en fin textur till bilderna. Toppen bra Malin, inte det lättaste att göra detta med en mobil och självutlösare. Men du har verkligen tagit mobilfotograferandet till en ny nivå.
    /Christer K

    Like

    1. Tack för din kommentar, Christer. Uppskattas verkligen.
      Inte svårare än med vanlig kamera och självutlösare… här ser jag ju dessutom mig själv när jag fotograferar och mobilen står stadigt i fönstret. Använder en kametaapp som ligger väldigt nära min Pentax K20D och kan också ställa in mörkare eller ljusare exponering. Och jag är nöjd med svärtan.
      Än en gång tack!
      Ps Hittar inte din gästbok längre på din hemsida…

      Like

  2. Njja vet inte det jag, det är du som är lite väl ödmjuk där :) det gäller ju att ha idèerna också och komma på hur komma runt i mina ögon sett svår jobbad kamera som jag tycker mobilen är. Och klara av att förverkliga sina visioner.
    Men å andra sidan är det så kul att se när någon behärskar just dessa sakerna :) så jag har ingen anledning att lära det heller ;) har fullt upp med den vanliga kameran :)
    Hur som helst så skapar du mycket spännande bilder med stort djup.
    Ja den ja, pillat lite med koden och den råkade försvinna från index sidan, skall väl ta en titt på det så småningom vad jag provade göra.
    Men den finns kvar som länk på de andra sidorna iaf :)

    Med vänlig hälsning Christer K

    Like

Go ahead, make me happy and leave a comment...

