13 comments

  1. There is always a spark of light in you; believe in it and it will grow and enlighten the path you have to go and reflect a clearer view on your destiny. And when you look up, in the vague light you will see others on there way. You can not know where they are going, but you can wave and realize that ‘alone’ is the same as ‘all one’..

    Like

  2. Ibland har jag inte förmågan att hitta rätt ord att beskriva vad jag känner när jag ser dina bilder och text tillsammans. Men jag tycker mycket om det, alltid.

    Like

  3. Ja då har jag hittat tillbaka hit, du hade visst bytt adress. Trodde du stängt bloggen, den försvann i samma veva som Terje skickade upp “Tomt” inlägget.
    Men nu är din nya adress justerad i min länklista och jag hittar hit igen. Ja nog om detta.

    Vilken bild! i mina ögon så ter den sig lite skrämmande och otäck. Jag får associationer till de som hamnat på den mörka sidan av att vara ung kvinna idag och den press många känner och leder till och hamnar i dåliga vanor, utbrändhet, olika kroppsliga störningar, självskadebeteende mm.
    Bilden ger en känsla av ensamhet och utsatthet. Kanske helt fel tolkning, men det är den känslan den uppmanar hos mig. Med andra ord en mycket stark bild…

    /Christer K

    Like

Go ahead, make me happy and leave a comment...

